חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רענון עזרה ראשונה למצילים

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »
קורס מצילים בתל אביב

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים

קרא עוד »

רענון עזרה ראשונה למצילים

להציל חיים זו משימה מאוד חשובה שלא כל אחד יכול לומר שעבור זה משלמים בכל יום מחדש, אבל זו ההגדרה של התפקיד של המציל בבריכה ובים. מצילים עובדים בכל יום ונמצאים בשטח שעליו הם אחראים לפקח, ושם למנוע כל סיטואציה שבה יכולה להיות סכנה של טביעה, ובמידה ואכן יש מצב של טביעה, למהר אל אותו אדם או כמה אנשים, ולבצע את כל מה שהם למדו בפועל, כולל ביצוע של החייאה. מכיוון שלא תמיד יוצא למציל להציל, והזמן עושה את שלו, זה הכרחי לבצע רענון עזרה ראשונה למצילים מידי שנתיים על מנת לשם שמירה על תעודת המציל בתוקף ועל כל המוכנות הזו לתפקיד בשיא התפקוד. את קורס הרענון ניתן יהיה להשלים במסגרתו של ביה"ס "אומן המים".

רענון עזרה ראשונה למצילים – חלק בלתי נפרד מעבודת מציל

מכיוון שמציל יכול להיתקל במקרים שבהם אדם כבר במצב של טביעה, הוא חייב גם להכיר את המהלכים שהוא צריך לבצע בשטח על אותו אדם על מנת להציע לו את הדבר הזה שמפריד בינו לבין מוות ללא קבלת סוג כזה של עזרה. בקורס של עזרה ראשונה המצילים לומדים סוגים שונים של טבעיות ואת כל מה שהם יכולים וצריכים לעשות עבור טובעים רבים או טובע יחיד אחד. זהו חלק הכרחי מתוך מבחני המעבר טרם קבלת התעודה של מציל, וזה קורס מציל ים שאותו יש לבצע על מנת לרענן את הידע ולוודא כי המציל מוכן לכל מקרה שבו אכן מתרחשת טביעה עד להגיע פרמדיק לסביבה.

מה כולל הקורס רענון עזרה ראשונה למצילים

הקורס של רענון עזרה ראשונה למצילים הוא כזה שמבצעים אותו בעת ביצוע המבחנים לראשונה טרם קבלת התעודה, ולאחר מכן, בהשתלמות  אחת לשנתיים או בהשתלמות של מציל סוג 2. קורס עזרה ראשונה במקרה הזה מתמקד בעבודה של המציל, ובכל מה שיכול לקרות באזור של הבריכה ושל הים. מקרים שונים של טביעה מצריכים תפקוד שונה בשטח, וכל מציל מגיע אל מקום העבודה שלו לאחר שהוא עובר את הרענון החשוב הזה מידי תקופה, בכל פעם מחדש. באופן הזה המציל יכול להציע עזרה ראשונה בטיפול מציל חיים הכולל פעולות של החייאה.

במסגרת לימודי רענון עזרה ראשונה המצילים לומדים מחדש את התחום של ההחייאה, כיצד מבצעים הנשמה ובאלו מכשירי החייאה משתמשים עבור אדם מבוגר וילד צעיר. המצילים לומדים כיצד לבצע אקט של חבישת פצעים והעברה של אדם פצוע להמשך טיפול באזור בטוח. וכן, איך מבצעים טיפול במצב של הלם, טיפול בשטפי דם, ואיך מטפלים במצב של פגיעות חזה, גב ובטן, כולל שברים.

 

דילוג לתוכן