חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קורס מצילים חיפה

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »
קורס מצילים בתל אביב

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים

קרא עוד »

קורס מצילים חיפה

להיות מציל זו אחריות מאוד גדולה, כזו שמצריכה ערנות גבוהה ויכולת ליצור אזור של בילוי בים ובבריכה בצורה בטוחה לכולם. המציל שמשקיף לו על כל מתחם ההצלה ממעל, הוא אדם שלא רק יודע לשחות היטב ולהציל אנשים מטביעה כאשר הם כבר במצב של מצוקה במים, אלא למנוע את ההתרחשות הזו עם בקרה על הרוחצים בכל משך זמן עבודת ההצלה.

את עבודת ההצלה ניתן לבצע בכל רחבי הארץ, והדרישה עבור מצילים היא כזו שפעילה כל הזמן, ובעיקר בתקופה של העונה החמה. קורס מצילים בצפון מועבר באופן סדיר באזור על ידי ביה"ס "אומן המים" ומזמין אתכם לקבל את כל ההכשרה לה אתם זקוקים בתחום.

קורס מצילים חיפה- מצילים בחוף הים

אחד ממקומות הבילוי האהובים על הישראלים בתקופה של הקיץ במיוחד היא האזור של הים. מלבד העובדה כי בחופים השונים יש גם לא מעט אטרקציות נוספות, כמו גלידריות, פאבים ואזור משחק לילדים, חוף הים הוא המקום הזה שבו יכולים לשבת ולהירגע וגם לשחות קצת בין הגלים.

בחופי ים מוכרזים תמיד ישנה סוכת מציל, שם יש מציל ששומר על כל הרוחצים ודואג לפקח על הרחצה באופן שאינו מסכן את כל המבלים, גדולים וקטנים. לאחר מעבר של קורס מצילים חיפה בן שבועיים וחצי ניתן להתקבל ולעבוד בסוכת מציל באחד מן החופים הללו, גם בחיפה.

הכמות של הבריכות בארץ ישראל רק הולכת וגדלה לה משנה לשנה. לא, לא מדובר בגדילה של הכמות בעקבות מגוון רחב של בריכות שאותן מתקינים בקלי קלות בבית, אלא בבריכות שצצות להן עם הקמה של קאנטרי חדש בשכונות חדשות בכל עיר, לצד בריכות שמוקמות בבתי מלון חדשים שכל הזמן עוד ועוד נבנים.

להיות מציל בבריכה כזו יכולה להיות עבודה שהיא כפסע מן הבית ואזור המגורים, וגם בחיפה יש דרישה הולכת וגדלה עבור מצילים שעברו קורס ויש להם תעודת מציל.

קורס מצילים חיפה

קורס מצילים חיפה – איך מתחילים

זה די פשוט. אם אתם אנשים שיודעים לשחות היטב ובעלי כושר גופני, ממשיכים נרשמים אל אחד מן הקורסים של מצילים שמתקיימים בעיר חיפה, לאלה אשר עומדים בכל הקריטריונים הנדרשים מתקדמים ועוברים את כל שעות הלימוד הנדרשות, ולאחר מכן מבצעים את כל המבחנים הנדרשים שאותם יש לעבור בהצלחה כדי לקבל תעודה של מציל. למה יש לצפות בקטע של הבחינות? הבחינה כוללת שלושה חלקים, של בחינה מעשית בבריכה, בחינה עיונית ומעבר של בחינה בעזרה ראשונה והחייאה.

דילוג לתוכן