חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קורס מצילים בתל אביב

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »
קורס מצילים בתל אביב

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים

קרא עוד »

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים בכלל, היא הכניסה אל מים צוננים כאשר מזג האוויר הוא חם. זה מה שמביא את הכמות הגדולה של המתרחצים אל חופי תל אביב השונים, וזה מה שמביא את כל היתר אל הבריכות שם ניתן לשחות בצורה שאינה כוללת זרמים, מערבולות וגלים.

בכל אזור שכזה יש את האדם האחד הזה שמביט על כולם ושומר, וזה המציל שעליו כולם סומכים כי ישמור על עין פקוחה וימנע מצב שבו יכולה להיות סכנה למתרחצים. אבל, איך כל זה מתחיל? הרי מציל אינו נולד מציל… וכעת תוכלו גם אתם לעבור קורס מצילים במרכז במסגרתו של ביה"ס "אומן המים".

קורס מצילים בתל אביב – פתח למקצוע נדרש

תחום המצילים הוא כזה אשר עם הזמן נמצא יותר ויותר בדרישה. דבר זה נובע מהגדילה במקומות שבהם מותקנת בריכה. היכן כבר יכולה להיות מותקנת בריכה? במתחמי קאנטרי ובבריכות שנפתחות עם הפתיחה של בית מלון חדש. זה לא משנה אם זו בריכה גדולה או קטנה ואם זה חוף ים, זה חשוב להקשיב אל הוראות המציל ולהיות בתחום שחייה שבו יש מציל בנמצא.

קורסים שבהם לומדים את כל הנדרש עבור העבודה בתור מציל מתבצעים בכל רחבי הארץ במהלכה של כל השנה כמעט, וכך אדם שעומד בכל הקריטריונים של דרישות הסף יכול למצוא לעצמו קורס מצילים בתל אביב, בראשון לציון וגם בחיפה.

תעודת הצלה בתל אביב

כשרוצים לעבוד בתור מצילים, לא עושים זאת  בלית ברירה, אלא מתוך אהבה אמיתית של המים לצד אופי שמתאים לתפקיד המגיע עם אחריות גדולה. קורסים של מציל אינם מצריכים השקעה של זמן רב ביחס אל קורסים אחרים, והם נמשכים למשך של שבועיים וקצת.

אחרי שעומדים בכל הדרישות ומקבלים בשמחה רבה את תעודת מציל 1 ניתן להתקדם ולחפש אחר עבודות בתור מציל שעולות במקומות רבים כל הזמן, וניתן אף לעבוד בתור מצילים בתל אביב, אם זה המיקום שמוגדר בתור המקום הכי נוח ונחשק.

קורס מצילים בתל אביב

ממה מורכבת הבחינה?

 

הבחינה עבור קבלת תעודת מציל סוג 1 היא כזו אשר מורכבת מכמה חלקים. ישנו החלק של הבחינה המעשית שאורכה כשלוש שעות בבריכה. ישנו החלק של הבחינה העיונית אשר מורכבת מ-30 שאלות פתוחות למשך של כשעתיים וישנו החלק של מבחן עזרה ראשונה. רק לאחר שעוברים את כל אחד משלושת החלקים הללו בציון עובר, מקבלים את התעודה ויכולים להתחיל ולחפש משרה בתור מציל בבריכה.

 

דילוג לתוכן