חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קורס מצילים באר שבע

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »
קורס מצילים בתל אביב

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים

קרא עוד »

קורס מצילים באר שבע   

באר שבע הולכת ומסתמנת בתור עיר שרק הולכת ונעשית לעיר הבירה של הדרום, כזו שבה אנשים עוברים לגור לאחר שהם לא היו מסופקים מהחיים שלהם באזור של המרכז. איך בדיוק העיר הזו הפכה להיות מעיר שוממה ומדברית לעיר מבוקשת? ההשקעה של המדינה וראשי העיריות האחרונים שלה הביאו לפריחה ולשגשוג שמושך משפחות רבות למקום שבו העלות החודשית היא אינה גבוהה, ואת הרצון הזה לשחייה יכולים להגשים די בקלות על ידי כניסה אל הבריכה הכי קרובה.

השגשוג הזה כולל פתיחה של אזורי בריכות חדשים באזור של באר שבע, וכך קורס מצילים באר שבע, במסגרתו של ביה"ס "אומן המים", הפך לדבר שהכדאיות שלו יותר גדולה.

קורס מצילים באר שבע – לומדים מקצוע בדרישה גבוהה

להיות מציל זו עבודה שהדרישה שלה עם השנים רק תלך ותגדל. מדוע? כי כל הזמן רק בונים עוד ועוד חופים מוכרזים שבהם יש סוכת מציל, משמע גיוס של מצילים עבור העבודה של ההצלה בחוף הים, ולצד זה יש גם את הפתיחה החוזרת ונשנית של מלונות קטנים מסוג בוטיק, שבהם תמיד ישנה בריכה צמודה או את הטרנד הכי עכשווי של מלון אורבני עם בריכה על הגג.

כל אלה מביאים אל דרישה הולכת וגוברת עבור מציל שיוכל לאייש את האזור של הבריכה, ולהעניק לרוחצים ולאורחים של המלון את השהייה הכי בטוחה באזור שבו הם תמיד יכולים לדעת כי יש בקרה והצלה במידת הנדרש.

איפה לומדים קורס מצילים בדרום ? יש לא מעט בתי ספר אשר מתמחים בהעברה של קורס מציל על סוגי התעודות השונות, וגם בבאר שבע ישנו קרוס מצילים שלאחר ההשלמה שלו ניתן לעבוד ולפתח קריירה בזה הענף.

קורס מצילים באר שבע

קורס מצילים באר שבע – איך יודעים שמתאימים לתפקיד

 

לא כל אדם הוא כזה שרוצה להיות מציל, ולא כל אדם שרוצה להיות מציל הוא כזה שמתאים לדרישות הסף. דרישות הסף פחות שמות את הדגש על הגיל או על ההשכלה, ויותר שמות את הדגש על המצב הבריאותי לצד יכולות החייה והצלילה באופן שדי מובן מאליו.

איך יודעים כי מתאימים לתפקיד? דרישות הסף כוללות יכולת של השלמת מקצה של 50 מטר שחייה בזמן של 42 שניות לסגנון חתירה ו-52 שניות לסגנון של שחיית חזה. מלבד זאת, הנרשם לקורס צריך להיות בעל מסוגלות של צלילה לאורך של 25 מטר, בזמן חופשי. חושבים שמתאימים לתפקיד ולדרישות? ניתן להתקדם לאחר מכן את המקום שבו מועבר הקורס שהוא בן שבועיים וחצי ולאחר ההשלמה שלו ושל בחינות המעבר בהצלחה יכולים לחפש אחר עבודה בתור מציל בבריכה.

 

דילוג לתוכן