חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »
קורס מצילים בתל אביב

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים

קרא עוד »

קורס מצילים ב"אומן המים"

ff22bfa8-9505-4c1b-a14c-80dd2af0d278בבית הספר למצילים "אומן המים" מעבירים קורסי הכשרה הנמשכים 12 מפגשים בני 4 שעות ו-5 מפגשים בני 7.5 שעות. כל זאת במהלך כשבועיים וחצי.

הקורס מתחלק לשני חלקים: מעשי ותיאורטי

במסגרת הלימוד המעשי ילמדו החניכים את  יסודות השחייה ושיפור סגנונות השחייה, צלילה, גרירת טובע והוצאתו מהמים, נשיאת טובע, קפיצות למים, שימוש בגלגל הצלה ובמוט הצלה.

במסגרת הלימוד התיאורטי ילמדו החניכים לטפל ולתחזק בריכה, שילוט ותאורה, תפקיד וסמכויות המציל, מקפצות, סוגי טביעות,עזרה והצלה. חלק בלתי נפרד מהלימוד יהיו לימודי עזרה ראשונה, שילמדו בהיקף של 38 שעות.

בסיומו של הקורס יאלצו החניכים לעמוד בבחינות ההסמכה, שכוללות בחינה מעשית של כשלוש שעות במים, בחינה עיונית בת שעתיים ובחינה בעזרה ראשונה והחייאה. ציון עובר בכל אחת מהבחינות הללו עומד על 70, ועל מנת לזכות בתעודת המציל המיוחלת יצטרכו החניכים לעבור את כל שלושת הבחינות בציון זה.

מסלול ההכשרה למצילי בריכה נפתח מספר פעמים בשנה במקומות שונים בארץ ובהתאמה לנוחיות התלמידים שבוחרים לקחת בו חלק. תוכלו לבחור את הזמן והמקום המתאים ביותר עבורכם: קורס בוקר, או קורס ערב, קורס מצילים במרכז או קורס מצילים בדרום.

בית הספר מתפעל סניפים בראשון לציון, כפר סילבר, אשדוד, באר שבע ואילת ופעילותו נעשית תחת פיקוחו המקצועי של משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה.

בית הספר "אומן המים" למצילים מכשיר את תלמידיו בנאמנות ובמקצועיות כבר למעלה מעשור שנים ומקפיד לדאוג להתמחותם בסגנונות השחייה השונים.

הכוח להציל חיים בבריכה נמצא בסמכותו של המציל המשרה בנוכחותו הסמכותית תחושת רגיעה ואחריות על שאר המתרחצים. מסיבה זו בית הספר "אומן המים" רואה במקצוע ההצלה שליחות ובחירת דרך חיים של סמכות האחראית לחיי זולתה.

דילוג לתוכן