חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »
קורס מצילים בתל אביב

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים

קרא עוד »

מציל בריכה דרושים

מציל בריכה דרושיםאם אתם מחפשים עבודה לקראת הקיץ, אין ספק כי מציל בריכה דרושים זו האופציה המושלמת עבורכם. גם אם אתם לא באים בדיוק מהתחום, או אולי חיילים משוחררים, הרי שתפקיד הזה יכול להתאים לכל דורש שיודע לשחות ומעוניין במקצוע מבוקש ומכובד. בית הספר "אומן המים" יכשיר אתכם למבחני ההסמכה של משרד התמ"ת כך שתוכלו לעבור אותם בהצלחה. בקורס תלמדו להתמודד עם מצבי חירום בסביבת הבריכה באמצעות חידוד יכולות השחייה שלכם, טכניקות החייאה ומתן עזרה ראשונה בעת הצורך.

איפה לומד מציל בריכה דרושים

קורס מצילים נלמד במגוון מוסדות ברחבי הארץ ומעניק הכשרה רשמית מטעם משרד הכלכלה. הקורס ההתחלתי אשר עליכם לעבור יעניק לכם תעודת מציל מסוג 1. במהלך קורס זה הלימודים מתחלקים לשלושה חלקים.

  • חלק עיוני- החלק העיוני מתמקד בלמידת יסודות השחייה וסוגי השחייה השונים, שיטוח הצלה שונות, מבנה, טיפול ותחזוקה של הבריכה, תפקידי וסמכויות המציל, סוגי טביעות ועוד.
  • חלק מעשי במים- כאן הדגש יהיה על יישום במים של החומר העיוני הנלמד. תוכלו לתרגל שחייה עם פצוע או טובע, מתן עזרה לשחיין עייף, תרגול של סגנונות שחייה והצלה שונים וכמובן שימוש בציוד האופייני לבריכה.
  • קורס עזרה ראשונה והחייאה- יכלול את כל נושאי הענקת עזרה ראשונה במצבי טביעה, פציעות וחבלות והחייאה בעת הצורך.

מקומות התעסוקה

לאחר סיום הלימודים וקבלת ההסמכה ממשרד התמ"ת תוכלו להצטרף לצוות של מוסדות שונים אשר מציעים בריכה לקהל הציבור הרחב. שהרי כל מוסד שכזה, בין אם הוא בריכה ציבורית, פרטית, בית מלון או אפילו קאנטרי קלאב, מחויב בנוכחות מציל בבריכה בזמן נוכחות אנשים במתקן. בית הספר "אומן המים" מעמיד לבחירתכם מגוון קורסים, כולל קורס המשך למצילים בעלי וותק של שנתיים שיעניק לכם בסופו תעודת מציל סוג 2 ויאפשר לכם לקבל העלאה בשכר ואת היכולת לשמש כמציל בכיר בבריכה.

מציל בריכה דרושים בכל הארץ

חולם להיות מציל בריכה? מודעות דרושים רבות מופיעות בכל ימות השנה באתרים השונים, והגיע הזמן שגם אתה תוכל להגיש קורות חיים לתפקיד. בבית הספר למצילים אומן המים ישמחו להפוך אותך למציל מקצועי, באמצעות קורס הסמכה מקיף שיכין אותך היטב לבחינות התמ"ת. אך לפני הכל, הנה 5 תשובות ל-5 שאלות בהן תקבל את כל המידע הדרוש על הקורס. 

מציל בריכה דרושים  – המידע שחשוב שתכיר עוד לפני הראיון 

  • אילו קורסים להכשרת מצילים לבריכה ישנם? – הקורס הבסיסי נקרא סוג 1 והוא מיועד לחסרי הניסיון בתחום. בגמר הקורס ובחלוף שנתיים עבודה בפועל, תוכל לגשת לקורס סוג 2 "מציל אחראי", וליהנות מאחריות מוגברת ושכר גבוה יותר.
  • מה תנאי הקבלה לקורס סוג 1? – ראשית, עליך להיות בגיל 18 ומעלה. שנית, עליך להציג אישורים רפואיים על בריאות תקינה וראייה תקינה (משקפיים מותרים). זאת ועוד, תצטרך לעבור מבחני שחייה וצלילה בזמן קצוב ולמרחקים שונים.
  • כמה זמן נמשך קורס מצילי בריכה? – מדובר ב-86 שעות אקדמאיות שמתפרשות על פני כשבועיים וחצי בחלוקה הבאה: 12 שעות לימוד עיוניות, 36 שעות לימודי מעשי במים ו-38 שעות לימוד החייאה ועזרה ראשונה.
  • מה לומדים במהלך הקורס? מגוון חומרי הלימוד והמשימות לתרגול גבוה במיוחד וכולל נושאים מגוונים דוגמת שיפור סגנונות שחייה, הכרת סוגי טובעים וטביעות, שיטות לחילוץ וסחיבת טובע, ניהול המתרחצים בשגרה ובחירום, שיטות החייאה ועוד. בסיום תקופת ההכשרה מתקיים מבחן עיוני, מעשי ורפואי מטעם משרד התמ"ת. אם לא תעבור אותו, תוכל להיבחן בשנית בחלוף זמן קצר.
  • מה סוג התעודה לה תזכה בגמר הקורס? בהנחה שתסיים את הקורס ותעבור את המבחנים בהצלחה, תזכה לתעודת "מציל מוסמך סוג 1". תעודה זאת תאפשר לך להתקבל למשרה בכל בריכה ציבורית בארץ ובמדינות רבות ברחבי העולם. בנוסף, תזכה לתעודת "מגיש עזרה ראשונה", אשר עשויה להוות בסיס מצוין לפיתוח והתקדמות במד"א וחברות רפואיות אחרות. 

קורס מצילים באומן המים – הדרך להשיג משרה בטוחה בתחום 

ממש בקרוב, בית הספר אומן המים פותח עוד קורס מציל בריכה מקצועי. דרושים לנו מועמדים איכותיים אשר יהפכו לאנשי מקצוע מעולים ויצילו חיים רבים בכל רחבי הארץ. אם אתה חושב שאתה מתאים לתפקיד, צור עימנו קשר עוד היום ונשמח להזמין אותך למבדקים ולתת לך פרטים נוספים.

דילוג לתוכן