חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קורס מצילים באילת

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »
קורס מצילים בתל אביב

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים

קרא עוד »

קורס מצילים באילת

יש אנשים אשר החלום שלהם הוא להיות מציל, וכדי להתקדם עוד צעד להגשמה של החלום הם צריכים לוודא כי הם עומדים בכל תנאי הסף הרשמיים לצד מעבר של הקורס הייעודי עבור מצילים בבריכה ו/או בים. אחד מן המקומות שבהם כל הזמן ישנה דרישה עבור מצילים הוא העיר הדרומית ביותר, הלוא היא עיר הנופש אילת.

את העיר פוקדים במשך של ימות השנה תיירים מן הארץ ומארצות אחרות, ובאזורים של החופים ושל הבריכות של בתי המלון הנוכחות של מציל היא כזו אשר הופכת את השהייה במקום להרבה יותר בטוחה עבור כול הרוחצים כולם. איך הכל מתחיל? עם הרשמה אל קורס מצילים באילת, במסגרתו של ביה"ס "אומן המים", לכל מי שמעוניין בתפקיד מיוחד במינו, וכזה שישנה את החיים לטובה.

קורס מצילים באילת – ההכשרה לה אתם זקוקים

קורס מצילים באילת הוא כזה שלא מצריך יותר מידי זמן, אבל בהחלט ישנן דרישות סף שאם לא עומדים בהן, לא יכולים להירשם אל הקרוס באופן די מובן. עבור קורס של מצילים חייבים להיות בעלי שליטה טובה ביותר בשחייה ובצלילה, וגם במצב של בריאות טובה. אין הגבלת גיל מחמירה וניתן כבר בגיל 17 ותשעה חודשים לעבור את ההכשרה, וכן את דרוש מציל בריכה  ללימודים גבוהים אלא רק השלמה של שמונה שנות לימוד מזו הבחינה.

ומה מבחינת הקורס עצמו? הקורס חולש על כל מה שמציל צריך לדעת כדי להיות מציל שניתן לסמוך עליו, כי אחרי הכל התפקיד של המציל הוא לא רק להציל חיים של טובעים אלא לפקח  על הרוחצים ולמנוע מצב של טביעה, וכן להגיש עזרה ראשונה ומצילת חיים במידה ואכן התרחשה פציעה ו/או טביעה.

קורס מצילים באילת – תעודת מציל בשבועיים וחצי

מה כבר מספיקים ללמוד במהלכם של שבועיים וחצי עבור להיות מצילים מקצועיים שיתפקדו בצורה טובה בשטח הנדרש? הקורס של מצילים באילת עובר על פני כל סגנונות השחייה השונים, לצד שיטות ההצלה באזור של המים כולל דרך ההוצאה של אד שטובע מן המים, ביצוע של אקט החייאה באדם שטבע טיפול של מספר אנשים שטבעו יחדיו.

לאחר שלומדים את כל הנדרש באופן מעשי וכן עיוני, ומסיימים את כל הדרישות של הקורס בהצלחה, עוברים אל השלב של ביצוע המבחנים הרשמיים עצמם לשם קבלת ציון עובר ואת תעודת המציל סוג 1. אדם שרוצה להציל בים האילתי, צריך להיות בעל תעודה סוג 1 ורק לאחר מכן להתמקד בתעודה מסוג מציל בים סוג 1.

 

דילוג לתוכן