חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קורס מצילים ראשון לציון

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »
קורס מצילים בתל אביב

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים

קרא עוד »

קורס מצילים ראשון לציון

ראשון לציון היא עיר שבה אין רצועת חוף כה גדולה, אבל בהחלט יש שם הרבה מאוד מתרחצים, והתקופה ש הקיץ היא זו שבה רואים את כמות הרוחצים והמשתזפים עולה באופן משמעותי. גם בבריכות העומס נהיה מאוד גדול, ועל כל הרוחצים מופקד מציל, שלו יש את התפקיד החשוב של שמירה על כולם מפני טביעה בכל יום ויום.

לא כל מי שמעוניין בכך יכול להיות מציל, ועד כמה שנראה כי מדובר בתפקיד נוצץ של בילויים, מדובר בתפקיד בעל אחריות מרבית , ועבורו לא כל אדם יכול להתקבל ולהיות בעל תעודת מציל. ביה"ס "אומן המים" מעניק לכם את האפשרות להצטרף כעת אל קורס מצילים ראשון לציון ולבחור בקריירה מבוקשת ומרתקת.

קורס מצילים ראשון לציון- הולכים לעבודה בחוף הים

בעוד אנשים רבים נחנקים להם בין כותלי המשרד, ישנם אנשים יחיד סגולה אשר להם יש את היתרון הכי גדול על כולם כי הם הולכים לעבודה בים. אלו הם המצילים שאותם רואים מביטים מעל, באזור המוגבה של סוכת המציל, ולהם יש שיזוף בצבע ברונזה וגוף אתלטי במיוחד.

אם גם אתם חולמים על עבודה שבה כל היום רואים רק אנשים מבלים להם בחוף הים, עבודה שבה יש רמה מאוד גבוהה של אחריות, הים הוא המקום עבורכם, ועבודה בתור מציל בבריכה  היא דבר שיכול להביא את תחושה גדולה של סיפוק. למעשה, מציל הוא כזה שיכול לבצע את העבודה שלו גם באזור של בריכה, ולא רק בים, ומכאן האפשרות של עבודה פתוחה בצורה נרחבת וכוללת גם את אזור ראשון לציון שבה יש דרישה למצילים כל הזמן.

 

קורס מצילים ראשון לציון

קורס מצילים ראשון לציון – עומדים בדרישות הסף

 

כמו בכל סוג של עבודה חייבים להתחיל בעמידה של דרישות מינימום אשר ללא הקיום שלהן העבודה הזו לא תהיה רלוונטית בכלל. גם עבודה של מציל היא כזו אשר נועדה לאנשי שלהם יש יכולת שחייה מאוד טובה, ובמסגרת של קורס מצילים הם משפרים את הטכניקות ולומדים כיצד יש להציל אנשים טובעים ולמנוע מצב של טביעה.

מהן הדרישות לגבי קבלה אל קורס מצילים ראשון לציון? שחיית חתירה 50 מ' בזמן נדרש, שחיית חזה 50 מ' בזמן נדרש וצלילה ללא הגבלת זמן למרחק של 25 מטרים. הגיל המינימלי הוא צעיר, וכבר בגיל 17 ותשעה חודשי ניתן להתחיל וללמוד לשם קבלת תעודת מציל.

 

תעודת מציל סוג 2

לאחר שאדם כבר עוסק בתחום של ההצלה בחוף הים ו/או בבריכה במשך של שנתיים, הוא יכול להתקדם ולהירשם אל קורס של מצילים בראשון לציון על מנת לקבל תעודת מציל מתקדם. זה אומר כי לאחר קבלת התעודה המציל הזה יכול לקבל העלאה בשכר שלו, וכן הופך להיות המציל הבכיר בשטח של הבריכה.

דילוג לתוכן