חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קורס מצילים בצפון

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »
קורס מצילים בתל אביב

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים

קרא עוד »

קורס מצילים בצפון

קורס מצילים בצפוןקורס מצילים בצפון זו היא הדרך המושלמת לפתוח בקרירה הקשורה בעולם המים. אם אתם מעוניינים בעבודה בה אתם יכולים להציל את חייהם של מתרחצים ונופשים, הלימודים בקורס זה בהחלט יכולים להיות מה שאתם מחפשים. בית הספר "אומן המים" מאפשרים לכם לרכוש ידע ומיומנות כמצילים המוסמכים לעבוד במקצוע המבוקש לכל אורך השנה.

קורס מצילים בצפון – הכשרה להציל חיים

קורס מצילים בצפון יכשיר אתכם בתוך תקופה קצרה בכל הכישורים והידע הנחוצים על מנת להציל חיים של מתרחצים באשר הם. אין ספק כי מקצוע המציל תומן בחובו סיפוק רב בזכות העובדה כי הוא למעשה מהווה דרך חיים הדוגלת במקצועיות, אחריות לזולת והצלת חיים. הקורסים מתאימים לאנשים אחראיים המעוניינים ליהנות מעבודה משמעותית וחשובה בסביבת המים.

טרם תחילת הקורס, על מנת להתקבל, עליכם יהיה לעבור מספר בדיקות רפואיות הנדרשות על ידי משרד התמ"ת. הבדיקות כוללות בדיקה גופנית על ידי רופא כללי ובדיקת על ידי רופא עיניים. זאת על מנת לוודא כי אתם אכן נמצאים במצב בריאותי טוב מספיק על מנת שתוכלו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר מבלי להעמיד את עצמכם במצב שיסכן אתכם.

ההכשרה של הקורס מעניקה לכם תעודה המוכרת על ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ומהווה תעודת הסמכה ממשלתית. חשוב לציין כי גם בעלי תעודה זו צריכים לעבור אחת לשנתיים קורס ריענון בעזרה ראשונה, זאת על מנת להישאר מעודכנים בכל הנהלים אשר משתנים מפעם לפעם.

קורס מצילים בצפון – מקצוע שימושי

בארץ שטופת השמש שלנו, רבים החופים הפתוחים למתרחצים, כך ניתן לראות כי העבודה בתחום תמיד תהיה קיימת. גם בעונת החורף, מקצוע המציל הינו מבוקש מאוד בבריכות השונות ברחבי הארץ. כך תוכלו להיות בטוחים כי לאחר הקורס תמיד תהיו מבוקשים והפרנסה היא מובטחת. מעבר לקורס מצילים הראשוני, בית הספר "אומן המים" מעביר גם כן השתלמויות למצילים בפועל וריענון עזרה ראשונה והחייאה.

הבריכה היא אזור שבו אנשים נהנים להם מרחצה נעימה והיא צורת בילוי מאוד אהובה על הישראלים בימים החמים של הקיץ ועל האנשים מסביב לכל העולם. לא כל הבריכות בגודל שווה ולא כל הבריכות הן כאלה שמגיעות עם מנגנון של חימום, אבל כל בריכה היא כזו שבה הרחצה היא הכי בטוחה ברגע בו נמצא שם מציל שדואג לשמור על ביטחון המתרחצים בזמן כל שעות הפעילות של הבריכה. איך אדם מן המניין נעשה לאדם שעוסק בהצלה? הדבר תלוי ביכולות השחייה והצלילה בצורה רלבנטית ובמעבר של קורס מצילים בריכה ובחינות סיום בהצלחה. ביה"ס "אומן המים" פותח את שעריו ומזמין אתכם להצטרף לקורס איכותי ומקצועי זה.

קורס מצילים בריכה –  תנאי הקבלה לקורס

למרות שזה נראה דבר די מהנה להיות מציל ולהביט באנשים רוחצים עם שיזוף נהדר בכל יום מחדש, העבודה של מציל היא כזו אשר טומנת בחובו אחריות מאוד גדולה, והיא לא דבר שאותו כל אדם יכול להחליט שהוא יכול לעשות בשל החלטה של רגע. על מנת להיות מציל חייבים לעמוד בכל אחד מתנאי הסף, ולהיות אנשים שיודעים לשחות שחייה בסגנון של חתירה וחזה באופן מעולה ומהיר לצד יכולת צלילה די מרשימה. היכולות הללו אינן חשובות עבור הרושם והתחרות על ביצוע בזמן הכי קצר, אלא עבור היכולת החשובה הזו להגיע אל אנשים שטובעים באופן יעיל ומהיר על מנת להציל אותם בזמן.

התוכן של קורס מצילים בריכה

מה כבר לומדים בקורס אנשים שיודעים לשחות באופן מקצועי ונהדר? הרבה מאוד. אנשים שאר אמורים לעבוד בתור מצילים בבריכה חייבים ללמוד את כל החומר שמועבר במהלכו של הקורס הזה בצורה מלאה, כאשר בקורס הזה לומדים לגבי המתחם של הבריכה, אופן הצלה של אדם טובע והענקת טיפול מציל חיים במידה וזו הסיטואציה שמצריכה כזה סוג של פעולה. הלמידה היא מעשית ועיונית ולאחריה ישנן בחינות הגמר שמהוות את בחינות ההסמכה. את הקורסים הללו ניתן לעבור בבית ספר למצילים בנקודות רבות בארץ, כך שניתן להתקדם עם קורס הכי קרוב אל הבית ללא עיכוב מיותר.

עוברים את בחינות הגמר

בסופו של כל קרוס המתמודדים על תפקיד המציל הם כאלה שיהיו חייבים לעבור את שלושת המבחנים של ההסמכה. המבחנים הללו מורכבים מחלק מעשי שבו הם נבחנים בבריכה, חלק עיוני שכולל 30 שאלות פתוחות וחלק שכולל מבחן בהחייאה והגשת עזרה ראשונה. את החלק האחרון מבצעים הנמצאים בקורס מצילים בריכה כבר במהלכו. לכל בחינה יש ציון סף, ובמידה ולא מקבלים אותו לא תתקבל תעודה של מציל סוג 1.

קורס מציל בריכה בצפון

אם אתם מחפשים בית ספר איכותי שמציע קורס מצילים בצפון הארץ, הגעתם למקום הנכון. בשורות הקרובות נסקור בפניכם את כל הקריטריונים שיאפשרו לכם לזהות בית ספר למצילים ברמה גבוהה. בנוסף נציג בפניכם בית ספר איכותי במיוחד, ואנחנו מדברים על אומן המים. 

קורס מצילים בצפון – כיצד תדעו אצל מי ללמוד? 

קורס מצילים נועד להכשיר אנשי מקצוע לאחד התחומים החשובים ביותר – הצלת חיים בבריכה ובים. משום שכך, יש לעבור את ההסמכה בבית הספר הטוב ביותר שרק ניתן. אלו הקריטריונים שיאפשרו לכם לזהות אחד שכזה:

  • וותק ומוניטין – בחרו קורס שמועבר ע"י בית ספר וותיק בתחום שהמוניטין שלו צועד לפניו. בית ספר שכזה אמור לפעול כבר כמה עשורים ולהתגאות באינספור בוגרים שעברו בשעריו ועובדים כמצילים בהצלחה גדולה.
  • פיקוח משרד התמ"ת – על מנת שאכן תוכלו לגשת לבחינות בסוף הקורס ולקבל תעודה שתאפשר לכם להתחיל לעבוד, בית הספר שתבחרו חייב להיות בפיקוח צמוד של משרד התמ״ת. בררו זאת מראש על מנת להימנע מעוגמות נפש מרובות. 
  • תוכן הקורס – בית ספר איכותי ידאג שתוכן הקורס יהיה מפורט ככל שניתן כך שיכין אתכם באופן אידיאלי לבחינות הסיום של משרד התמ"ת. קורס כזה אמור לכלול כ-86 שעות במינימום שמחולקות ל- 3 חלקים על פי שלושת בחינות הסיום. 36 שעות לימוד מעשיות במים, 12 שעות לימוד עיוניות ו-38 שעות לימודי עזרה ראשונה והחייאה. 
  • תנאי קבלה – סינון מועמדים הוא חלק בלתי נפרד מכל בית ספר למצילים איכותי. צריכים לקבל רק את מי שבאמת מסוגל פיזית לעמוד במשימה ובהתאם לזאת מבוצעים מבדקי קבלה. כך למשל יש צורך להציג יכולת לשחות חזה וחתירה ל-50 מטר בזמנים מוגדרים מראש ויכולת צלילה רצופה ל-25 מטרים. 

אומן המים – המקום להכשרת מצילים בצפון

מחפשים קורס מצילים בצפון הארץ שיצייד אתכם בכל הידע הנדרש לביצוע תפקידכם כהלכה? בית הספר אומן המים ישמח לעזור לכם ולצרף אתכם למשפחה חמה שכוללת אינספור מצילים שקיבלו את הכשרתם במקום במהלך 20 השנים האחרונות. צרו עימנו קשר ותקבלן את כל הפרטים.

דילוג לתוכן